Service si garantii
Produsele comercializate de magazinul online - zuzimag.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor zuzimag.ro sau ale producatorilor.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile,plus timpii de livrare.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.
Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică:
- a) contractelor de vânzare de bunuri de ocazie vândute la licitații publice.
- b) bunului vândut prin executare silită sau în alt mod,ca efect al legii
- c) suportului material care servește exclusiv ca suport al conținutului digital
Vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă,pentru produsele tv,pc si elctrocasnice.
Măsurile corective în caz de neconformitate
În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.
Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
- a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
- b) gravitatea neconformității
- c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și c).
Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
Repararea sau înlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depăși 30 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luânduse în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;
În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
Responsabilitatile clientului
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc.
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute
- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate
Procedura trimiterii produselor in garantie
Produsele comercializate de zuzimag.ro,in mare parte au garantie si service oferite de producatori.
Contact-ati service-ul produsui dumneavoastra care este trecut de producator in fisa de garantie care se afla in interiorul cutiei produsului sau dupa caz,este atasata de factura.
Costul de trimitere/primire in/din garantie este suportata de client si nu este responsabila compania zuzimag pentru eventualele defecte,Calitatea produsului cat si garantia este in atributia producator.
Produsele Hausberg trebuiesc inapoiate la Zuzimag ,noi vom trimite produsul in service.